ہنسنا منع نہیں ہے اب کھل کر ہنسیں ۔۔۔۔۔ انگلش مواد کو اردو میں تبدیل کرنے والے گوگل ٹرانسلیٹر کے یہ چند شاہکار آپ کو ہنسا ہنسا کر دوہرا کردیں گے

لاہور ( اسپیشل رپورٹ ) اگر آپ کمپیوٹر یا سمارٹ فون استعمال کرتے ہیں تو آپ گوگل ٹرانسلیٹر سے بھی اچھی طرح واقف ہونگے ۔۔۔ چند زبانوں کے لیے گوگل ٹرانسلیٹر ایسی ایسی پھلجھڑیاں چھوڑتا ہے کہ بندہ حیران رہ جاتا ہے ، ایسی ہی ایک تحریر پر نظر پڑی ،

جو من و عن آپ کی خدمت میں پیش کی جارہی ہے ۔۔۔۔عام طور پر دودھ پلنے والی بچوں کو کتنا کثرت سے کیا جا سکتا ہے، اور ان بچوں میں قبضے کی تعریف کیا ہے؟ آپ اس مشترکہ تشویش کو کس طرح منظم کرسکتے ہیں؟جنہوں نے دودھ پلانے والے بچوں میں قبضہ کیا ہےجنہوں نے دودھ پینے والے بچے اکثر کئی دن گھومنے کی تحریک کے بغیر جاتے ہیں. اگرچہ ان کی مٹی نرم ہے، ایسا لگتا ہے کہ ان کے پاس کوئی اسٹول نہیں ہے جس کے بعد “دھچکا” ہوتا ہے. ایک بڑی عمر کے بچے یا بچے کے لئے، پانچ یا چھ دن چلنے کے بغیر کشش تحریک عام طور پر ایک مسئلہ ہو گی.عام طور پر دودھ پلانے والے بچے میں جو عام طور پر وزن حاصل کر رہا ہے، تاہم، یہ رویہ عام طور پر عام ہے. جب تک “دھچکا” بے بنیاد ہوتا ہے، زیادہ سے زیادہ والدین کے پاس کوئی فکر نہیں ہے.بچوں میں قبضے کی تعریف۔۔چھوٹے بچے میں، قبضہ اکثر اس کی طرف سے زیادہ وضاحت کی جاتی ہے کی طرف سے وہ کتنے بار کی طرف سے آتنک تحریکوں کی طرح لگتا ہے.چھوٹے بچوں کو عام طور پر قبضے کے طور پر حوالہ دیا گیا ہے اگر ان کی آدھے حرکتیں مشکل، چھوٹی چھتوں کی طرح ہیں، یا اگر وہ بہت زیادہ بڑے، مضبوط اور گزرنے کے لئے مشکل ہیں. کچھ لوگ بھی ایک بچے پر قبضہ کرنے پر غور کرتے ہیں اگر ان کی آنت کی تحریکوں میں اس کی توازن موجود ہے جو میوے مکھن سے زیادہ موٹا ہوا ہے اور اگر بچہ کو ان کو منتقل کرنا پڑتا ہے.

تاہم، ڈھیلے یا نرم کٹائی تحریک کو منتقل کرنے کے لئے صرف سختی کا سامنا کرنا پڑتا ہے، تاہم، شاید قبضہ کا نشانہ نہیں ہے .اکثر کتنے بچے کو بالی وڈ کی نقل و حرکت کا سامنا کرنا پڑتا ہے؟یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ بچے جو خاص طور پر دودھ پلاتے ہیں وہ بہت کم وقت میں قبضہ کر لیتے ہیں.پہلی مہینے یا دو زندگی کے دوران اکثر مسلسل آتش بازی کی تحریکوں کے بعد، خاص طور پر دودھ پلانے والی بچوں کے بعد تو پھر کمال کی نقل و حرکت بہت کم ہوتی ہے. حقیقت میں، کچھ دودھ والے بچوں کو صرف ہر ہفتے یا دو کی کشش حرکتیں ہوتی ہیں. ان بچوں میں، جب تک وہ ان کے پاس ہونے پر کشش حرکتیں پانی یا نرم ہوتے ہیں تو بچہ عام طور پر عام ہے اور قبضہ نہیں کیا جاتا ہے.کیا آپ کو پرو کا رس استعمال کرنا چاہئے تو آپ کا بچہ زیادہ سے زیادہ مورخ ہے؟یہاں تک کہ اگر ایک بچے ہفتے میں یا ایک سے زیادہ طویل عرصے تک غیر معمولی مادہ ہے تو اگر وہ اب بھی عام عدم استحکام رکھتا ہے تو آپ کو ایسا کرنا بھی نہیں ہے. دودھ پلانے والے بچوں کو اس طرح کے غیر معمولی کشش کی تحریک کیوں ملی ہے؟ زیادہ تر لوگ اس بات کا یقین کرتے ہیں کہ چھاتی کا دودھ اتنا اچھا ہے کہ آتش بازی کی تحریک کو زیادہ سے زیادہ چھوڑ دیا جائے. بے شک، جب آپ ان کو ٹھوس کھانے کی خوراک شروع کرتے ہیں تو ، اناج کی طرح، یہ ممکن ہو جائے گا. اس موقع پر، شاید وہ زیادہ باقاعدگی سے آتنک حرکتیں کریں گے اور وہ شاید ممکن ہو.

جب بچے بازی کے بچوں میں غیر معمولی بیماری کا شکار ہوجاتا ہے تو کیا ہوتا ہے؟کچھ ایسی حالتیں ہیں جن میں ایک دودھ کے بچے کے لئے یہ یقینی طور پر معمول نہیں ہے کہ اس طرح کے ناقابل اعتماد آتش بازی کی تحریکیں شامل ہیں، بشمول:پہلے چند ہفتوں یا ماہ یا زندگی میں ایک دودھ بچہ بچے، جس صورت میں یہ ایک نشانی بن سکتی ہے کہ وہ کھانے کے لئے کافی دودھ دودھ نہیں ملتا . اس صورت حال میں، بچے کا امکان ہوتا ہے کہ وزن کم ہوجائے یا وزن بہتر نہیں ہوسکتا ہے اور کافی گیلے لنگوٹ نہیں ہوسکتا.ایک بڑی عمر والی بچے جو وزن بہتر نہیں ہو رہی ہے، اس صورت میں یہ ممکنہ طور پر اس نشانی کا بھی نشانہ بن جائے گا کہ وہ کھانے کے لئے کافی نہیں ہو رہا تھا، تکلیف میں ناکام ہے یا کسی دوسرے طبی مسئلہ ہے.ایک بچہ جس نے اپنے پہلے چند دنوں کے دوران مونکنیم کی منظوری میں تاخیر کی ہے اور جو پیدا ہوا تھا اس کے بعد اس نے کمال کی تحریکوں کو گزرنے میں مشکلات پائی تھیں. جب یہ ہوتا ہے تو، غیر معمولی مٹی ہیشپسپر کی بیماری کا نشانہ بن سکتا ہے. ہرشپسپ کی بیماری غیر معمولی ہے، 5،000 بچوں میں صرف 1 پر اثر انداز ہوتا ہے. اس بیماری میں عام طور پر قبضے کی شناخت عام طور پر زندگی کے پہلے مہینے کے اختتام پر ظاہر ہوتا ہے.