You are here
Home > پا کستا ن > بریکنگ نیوز: ایک ساتھ تین اہم ممالک سے تجارتی و سفارتی تعلقات ۔۔۔ شاہ محمود قریشی نے قوم کو خوشخبری سُنا دی

بریکنگ نیوز: ایک ساتھ تین اہم ممالک سے تجارتی و سفارتی تعلقات ۔۔۔ شاہ محمود قریشی نے قوم کو خوشخبری سُنا دی

اسلام آباد (ویب ڈیسک) پاکستان کا کرغزستان ، تاجکستان اور ازبکستان کے ساتھ تجارت اور رابطے بڑھانے پر اتفاق ہو گیا ہے۔ذرائع نے بتایا ہے کہ پاکستان نے باہمی تجارت کو بڑھانے اور تمام شعبوں میں باہمی تعاون کو جامع طور پر بڑھانے کی ضرورت پر کرغزستان ، ازبیکستان اور تاجکستان کے ساتھ اتفاق کیا ہے۔

جمعرات کے روز ماسکو میں وزیر خارجہ کے اجلاس میں شنگھائی تعاون تنظیم کونسل کے وزرائے خارجہ کے موقع پر وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے اپنے کرغیز ہم منصب چنگیز ایڈربیکوف کے ساتھ تعزیتی ملاقات کی۔ قریشی نے دونوں ملکوں کے مابین گہرے ثقافتی اور تاریخی تعلقات کا حوالہ دیا اور کرغیز فریق کا شکریہ ادا کیا کہ وہ شنگھائی تعاون تنظیم کے لئے پاکستان کی رکنیت کے لئے حمایت کرتا ہے۔دونوں فریقوں نے دوطرفہ تعلقات کا جائزہ لیا اور متعدد شعبوں میں معاشی ، سیاسی ، علاقائی رابطوں اور لوگوں کے رابطوں سمیت تعاون کے امکانات کا جائزہ لیا۔ دونوں وزرائے خارجہ نے اتفاق کیا کہ زمینی اور فضائی رابطے کو بڑھانا ناگزیر ہیں۔ پاکستانی طلباء اور غیر ملکی کمیونٹی کی فلاح و بہبود کے امور پر بھی تبادلہ خیال کیا گیا۔ علاقائی اور بین الاقوامی سطح پر جاری تعاون میں دونوں اطراف نے اطمینان کا اظہار کیا۔ شاہ محمود قریشی نے اپنے کرغیز ہم منصب کو پاکستانی حکومت کی طرف سے کورونا وائرس کے دوران جان بچانے اور معاش کو محفوظ بنانے کے لئے اٹھائے جانے والے اقدامات سے آگاہ کیا۔ انہوں نے اپنے کرغیز ہم منصب کو خطے میں امن و سلامتی کی ترقی کی صورتحال کے بارے میں بتایا۔انہوں نے افغانستان میں امن و استحکام ، پاک بھارت تعلقات اور بھارت کے مقبوضہ جموں وکشمیر میں انسانی حقوق کی پامالیوں کے فروغ کے لئے پاکستان کی کوششوں کے بارے میں کرغیز پارٹی کو بھی آگاہ کیا۔دونوں وزرائے خارجہ نے مشترکہ مفادات کے شعبوں میں تعاون کو بڑھانے کے لئے مزید مشترکہ کوششوں کو مستحکم کرنے کے لئے قریبی رابطے پر اتفاق کیا۔ اسی طرح شاہ محمود قریشی نے بدھ کے روز ماسکو میں اپنے تاجک ہم منصب سیروجدین محدثین سے بھی ملاقات کی۔ دونوں معززین شخصیات نے افغانستان میں امن کی کوششوں پر تبادلہ خیال کیا۔ شاہ محمود قریشی نے اپنے تاجک ہم منصب کو آئی او جے کے میں قابض افواج کے ذریعہ انسانی حقوق کی پامالیوں سے آگاہ کیا۔ دونوں وزرائے خارجہ نے کورونا وائرس اور اس وبائی مرض پر قابو پانے کے لئے موثر اقدامات کے بارے میں بھی تبادلہ خیال کیا۔


Top