سایہ ِ خدایہ ذوالجلال۔۔۔!!! تاریخ ایک مرتبہ پھر خود کو دہرانے کو تیار، ترک دفاعی کمپنی کا پاکستان میں اپنا دفتر کھولنے کا اعلان، دونوں ملکوں نے سُپر پاور ملکوں کو بھی ہلا کر رکھ دیا

اسلام آباد (نیوز ڈیسک) پاکستان کا اپنی دفاعی پوزیشن مستحکم کرنے کا فیصلہ کر لیا ہے۔ ترکی کی جنگی اسلحہ بنانے والی کمپنی کو پاکستان میں اپنے دفاتر کھولنے کی اجازت دے دی۔ ترکی میں دفاعی دیوہیکل پاکستان میں دفاتر کھولے گا کیونکہ دونوں ملٹی ملین ڈالر کے معاہدے پر دستخط کریں گے۔ پاکستان کی دفاعی صنعت ترقی کر رہی ہے اور وہ عالمی منڈی میں اپنا اثر مرتب کرنا چاہتی ہے۔

ترکی کی دفاعی کمپنی ’عسکیری الیکٹرانک سنائی‘ ، یکم جنوری 2020 سے پاکستان میں اپنے دفاتر شروع کرنے کے لئے تیار ہو رہی ہے۔ غیر ملکی ذرائع کے مطابق ، امکان ہے کہ یہ کمپنی یوکرائن میں بھی اپنا اڈہ کھولے گی۔ اس کا مقصد اس کی مارکیٹنگ کے آغاز کو تقویت دینے اور پاکستان کے ساتھ اپنے دفاعی لین دین کو بڑھانا ہے۔

روایتی اتحادیوں ، ترکی اور پاکستان کے مابین ایک قریبی اور ہم آہنگی کا رشتہ موجود ہے۔

دفاعی مفادات کے حالیہ استحکام میں دونوں ممالک کے قومی مفادات کا استحکام نمایاں ہے۔ پاکستان کی دفاعی صنعت ترقی کر رہی ہے اور وہ عالمی منڈی میں اپنا اثر مرتب کرنا چاہتی ہے۔ پاکستان میں شامل اسیلان کا یہ دوسرا میگا پروجیکٹ تھا۔ اسیلان دنیا بھر میں الیکٹرانک وارفیئر ، اسلحہ ، کمانڈ کنٹرول اور نیویگیشن سسٹم تیار کرنے کے لئے جانا جاتا ہے۔

وہ فی الحال اپنی مصنوعات 65 ممالک کو فروخت کررہا ہے۔ اب کمپنی اپنے دفاعی لین دین کو وسعت دینے پر توجہ دے رہی ہے۔ اس کمپنی کے دفاتر فلپائن ، قطر ، اردن ، سعودی عرب ، ملائشیا ، جنوبی افریقہ ، متحدہ عرب امارات وغیرہ میں بھی ہیں۔ یہ دفاتر ترکی کے جنرل منیجر چلاتے ہیں اور مقامی عملے کو ملازمت دیتے ہیں۔ 2018 کے 1.87 ارب ڈالر کے مقابلے میں ، اسیلان 2019 2.9 ارب ڈالر کی آمدنی کے ساتھ 2019 کو بند کرنے کی توقع ہے۔ اسیلان ڈیفنس نیوز ٹاپ 100 کی فہرست 2018 میں 52 ویں نمبر پر تھا جہاں گذشتہ سال 8 1.8 ارب ڈالر دفاعی آمدنی تھی۔ سویڈش میں قائم اسٹاک ہوم انٹرنیشنل پیس ریسرچ انسٹی ٹیوٹ کے مطابق ، 100 بڑی دفاعی کمپنیوں میں اسیلان 54 ویں نمبر پر آگیا ہے۔